Privacyverklaring
Uw privacy is altijd al onze bezorgdheid geweest. Wij dragen steeds de grootste zorg om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te waarborgen, en streven ernaar zo transparant als mogelijk te communiceren over wat wij met uw gegevens doen.
ST Management BVBA verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent ons privacy beleid, kunt u terecht bij Sabine Tobback, Zaakvoerder, sabine@sabinetobback.be of op nummer 0478/419733.
Verwerkingsdoeleinden
ST Management BVBA verzamelt en verwerkt de persoonsgegevens van klanten voor klanten- en orderbeheer (o.a. klantenadministratie, opvolgen van bestellingen/leveringen, facturatie, opvolgen van de solvabiliteit, en het verzenden van marketing en gepersonaliseerde reclame). Onze firma heeft gepaste maatregelen getroffen om de ongeoorloofde toegang tot uw persoonlijke gegevens te verhinderen. Uw persoonlijke gegevens en uw aankoopgeschiedenis zijn enkel raadpleegbaar door de personen die daarvoor bevoegd zijn en enkel in de gevallen waarvoor de toegang tot deze informatie geoorloofd is.
Rechtsgrond(en) van de verwerking
Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van artikel 6.1. noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Overmaken aan derden
Indien dit noodzakelijk is ter verwezenlijking van de vooropgestelde doeleinden, zullen de persoonsgegevens van de klant worden gedeeld met andere vennootschappen (van de ST MANAGEMENT BVBA groep) binnen de Europese Economische Ruimte die rechtstreeks of onrechtstreeks met ST MANAGEMENT BVBA verbonden zijn of met enige andere partner van ST MANAGEMENT BVBA;
ST MANAGEMENT BVBA garandeert dat deze ontvangers de nodige technische en organisatorische maatregelen zullen nemen ter bescherming van de persoonsgegevens.
Bewaarperiode
De persoonsgegevens verwerkt voor klantenbeheer zullen worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding en/of loopbaanbegeleiding). Alle wettelijk verplichte documenten worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding en/of loopbaanbegeleiding). De inhoud van begeleidingsdossiers (coaching en loopbaanbegeleiding) wordt maximaal 2 jaar bewaard daarna worden deze gewist. De contactgegevens die u aan ons meedeelt via het online formulier worden enkel gebruikt om u te kunnen antwoorden. Uw IP-adres wordt enkel bekeken in geval wij fraude of misbruik vermoeden. - Uw contactaanvraag wordt maximaal 1 maand bijgehouden. Het e-mailadres waarmee u zich inschrijft wordt enkel opgenomen in de mailing lijst van onze firma, en niet doorgegeven aan derden. - Uw e-mailadres wordt in onze adressenlijst bewaard totdat blijkt dat onze mails herhaaldelijk “bouncen” (bv. emailadres bestaat niet meer, mailbox vol, etc) of totdat u zich zelf uitschrijft voor onze nieuwsbrief. Dat laatste kan via een link die u in elk bericht van ons kan terugvinden. - U wordt enkel opgenomen in de mailing lijst van onze nieuwsbrief wanneer u daar zelf actie voor onderneemt. Dit kan via een online inschrijving op onze website, of wanneer u daar expliciet de toestemming voor hebt gegeven via een aanwezigheidslijst van een opleiding.
Recht van inzage, verbetering, wissing, beperking, bezwaar en overdraagbaarheid van persoonsgegevens
Wij wensen u te wijzen op de rechten die u als betrokkene uit kan oefenen inzake uw privacy. Voor het uitoefenen van deze rechten kan u steeds terecht op de contactgegevens die hierboven vermeld worden.
1. U heeft het recht op informatie. Wij staan steeds open voor al uw vragen omtrent uw privacy en de manier waarop wij uw gegevens verwerken. U kan daarvoor steeds contact opnemen via bovenvermelde contactgegevens.
2. U heeft het recht op inzage van alle gegevens die wij van u bijhouden. Dit houdt in dat u bij ons kan/mag opvragen welke gegevens wij op dat moment allemaal van u verzameld hebben. U kan daarvoor contact opnemen via bovenstaande gegevens of u gebruikt, bij voorkeur, het online webformulier waarnaar verwezen wordt.
3. U heeft het recht om bepaalde informatie aan te passen indien deze niet zouden stroken met de werkelijkheid. Wanneer uit uw inzage blijkt dat bepaalde gegevens niet correct zouden zijn, dan kan u contact opnemen via bovenstaande gegevens, bij voorkeur het online formulier waarnaar verwezen wordt, om uw gegevens waar nodig aan te passen. Let wel: bepaalde gegevens, zoals bv. uw aankoopgeschiedenis, kunnen niet naar eigen goeddunken aangepast worden.
4. U heeft het recht van verzet/bezwaar. U heeft het recht om verzet aan te tekenen tegen het gebruik van uw gegevens voor bepaalde doeleinden.
5. U heeft het recht om door onze firma vergeten te worden . Wanneer u dit wenst kan u bij ons een verzoek tot vergeten indienen. Hiervoor zal een proces opgestart worden dat uw persoonlijke gegevens in al onze databestanden zal verwijderen, voor zover dit wettelijk mogelijk is. Om dit recht uit te oefenen kan u contact opnemen via bovenstaande gegevens, en bij voorkeur gebruikt u het online formulier waarnaar verwezen wordt. In een aantal gevallen zullen wij uw gegevens niet altijd (volledig) uit onze data kunnen schrappen, bv. ten gevolge van wettelijke verplichtingen (boekhouding). Uw gegevens verdwijnen in dat geval automatisch uit deze archieven van zodra de wettelijke bewaartermijn verstreken is.
6. U heeft het recht om uw gegeven toestemmingen op ieder moment te wijzigen. Wanneer u uw toestemming hebt gegeven voor een bepaalde verwerking van uw persoonsgegevens, dan kan u deze toestemming te allen tijde intrekken, zonder dat dit afbreuk doet aan de rechtmatigheid van de verwerking op basis van de toestemming voor de intrekking ervan. U kan uw gegeven toestemmingen opvragen en aanpassen door contact op te nemen via bovenvermelde contactgegevens.
7. U heeft het recht om de verwerking te beperken. U kan ons verzoeken om de verwerking van uw gegevens tijdelijk stop te zetten (“te bevriezen”). U kan dit recht uitoefenen door contact met ons op te nemen via bovenvermelde bedrijfsgegevens. De verwerking van uw gegevens zal dan worden opgeschort tot tegenbericht van uw kant, of tot een samen overeengekomen einddatum.
8. U heeft het recht op overdraagbaarheid van uw gegevens. U kan bij ons een gestructureerd bestand bekomen waarmee u uw door ons verzamelde gegevens kan overdragen naar een ander bedrijf. Ook daarvoor kan u terecht op bovenvermelde contactgegevens. Gelieve er rekening mee te houden dat deze gegevens beperkt zijn tot de informatie die u ons zelf hebt aangeleverd.
9. Uw gegevens worden niet buiten de EU verwerkt of opgeslagen.
10. U kan steeds klacht neerleggen bij de privacy commissie (Art 77). Wanneer u van mening bent dat er zich een inbreuk op uw rechten heeft voorgedaan, dan heeft het u recht om klacht neer te leggen bij uw lokale privacy autoriteit (voor België: https://www.privacycommission.be/) De klant heeft te allen tijde recht op inzage van zijn persoonsgegevens en kan ze (laten) verbeteren indien ze onjuist of onvolledig zijn, ze laten verwijderen, de verwerking ervan laten beperken en bezwaar te maken tegen de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens op basis van artikel 6.1 (e) of (f), met inbegrip van profilering op basis van die bepalingen.
Bovendien, heeft de klant het recht om een kopie (in een gestructureerde, gangbare en machinaal leesbare vorm) van zijn persoonsgegevens te bekomen en de persoonsgegevens te laten doorsturen naar een andere vennootschap.
Teneinde bovenvermelde rechten uit te oefenen, wordt de klant gevraagd om:
De klant heeft het recht zich kosteloos te verzetten tegen elke verwerking van zijn persoonsgegevens met het oog op direct marketing.
Klacht
Wij werken dagelijks aan de verbetering van uw privacy en onze transparantie, en vinden feedback daarom erg belangrijk. Mocht u daarom van mening zijn dat de praktijk niet in overeenstemming zou zijn met de GDPR en/of privacy policy zoals deze hierboven beschreven werd, dan vragen wij u vriendelijk om in alle vertrouwen contact op te nemen via bovenstaande contactgegevens zodat wij mogelijke problemen of bezorgdheden snel en efficiënt met u kunnen uitklaren.
De Klant beschikt over het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35, 1000 Brussel - comm
Uw privacy is altijd al onze bezorgdheid geweest. Wij dragen steeds de grootste zorg om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te waarborgen, en streven ernaar zo transparant als mogelijk te communiceren over wat wij met uw gegevens doen.
ST Management BVBA verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent ons privacy beleid, kunt u terecht bij Sabine Tobback, Zaakvoerder, sabine@sabinetobback.be of op nummer 0478/419733.
Verwerkingsdoeleinden
ST Management BVBA verzamelt en verwerkt de persoonsgegevens van klanten voor klanten- en orderbeheer (o.a. klantenadministratie, opvolgen van bestellingen/leveringen, facturatie, opvolgen van de solvabiliteit, en het verzenden van marketing en gepersonaliseerde reclame). Onze firma heeft gepaste maatregelen getroffen om de ongeoorloofde toegang tot uw persoonlijke gegevens te verhinderen. Uw persoonlijke gegevens en uw aankoopgeschiedenis zijn enkel raadpleegbaar door de personen die daarvoor bevoegd zijn en enkel in de gevallen waarvoor de toegang tot deze informatie geoorloofd is.
Rechtsgrond(en) van de verwerking
Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van artikel 6.1. noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Overmaken aan derden
Indien dit noodzakelijk is ter verwezenlijking van de vooropgestelde doeleinden, zullen de persoonsgegevens van de klant worden gedeeld met andere vennootschappen (van de ST MANAGEMENT BVBA groep) binnen de Europese Economische Ruimte die rechtstreeks of onrechtstreeks met ST MANAGEMENT BVBA verbonden zijn of met enige andere partner van ST MANAGEMENT BVBA;
ST MANAGEMENT BVBA garandeert dat deze ontvangers de nodige technische en organisatorische maatregelen zullen nemen ter bescherming van de persoonsgegevens.
Bewaarperiode
De persoonsgegevens verwerkt voor klantenbeheer zullen worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding en/of loopbaanbegeleiding). Alle wettelijk verplichte documenten worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding en/of loopbaanbegeleiding). De inhoud van begeleidingsdossiers (coaching en loopbaanbegeleiding) wordt maximaal 2 jaar bewaard daarna worden deze gewist. De contactgegevens die u aan ons meedeelt via het online formulier worden enkel gebruikt om u te kunnen antwoorden. Uw IP-adres wordt enkel bekeken in geval wij fraude of misbruik vermoeden. - Uw contactaanvraag wordt maximaal 1 maand bijgehouden. Het e-mailadres waarmee u zich inschrijft wordt enkel opgenomen in de mailing lijst van onze firma, en niet doorgegeven aan derden. - Uw e-mailadres wordt in onze adressenlijst bewaard totdat blijkt dat onze mails herhaaldelijk “bouncen” (bv. emailadres bestaat niet meer, mailbox vol, etc) of totdat u zich zelf uitschrijft voor onze nieuwsbrief. Dat laatste kan via een link die u in elk bericht van ons kan terugvinden. - U wordt enkel opgenomen in de mailing lijst van onze nieuwsbrief wanneer u daar zelf actie voor onderneemt. Dit kan via een online inschrijving op onze website, of wanneer u daar expliciet de toestemming voor hebt gegeven via een aanwezigheidslijst van een opleiding.
Recht van inzage, verbetering, wissing, beperking, bezwaar en overdraagbaarheid van persoonsgegevens
Wij wensen u te wijzen op de rechten die u als betrokkene uit kan oefenen inzake uw privacy. Voor het uitoefenen van deze rechten kan u steeds terecht op de contactgegevens die hierboven vermeld worden.
1. U heeft het recht op informatie. Wij staan steeds open voor al uw vragen omtrent uw privacy en de manier waarop wij uw gegevens verwerken. U kan daarvoor steeds contact opnemen via bovenvermelde contactgegevens.
2. U heeft het recht op inzage van alle gegevens die wij van u bijhouden. Dit houdt in dat u bij ons kan/mag opvragen welke gegevens wij op dat moment allemaal van u verzameld hebben. U kan daarvoor contact opnemen via bovenstaande gegevens of u gebruikt, bij voorkeur, het online webformulier waarnaar verwezen wordt.
3. U heeft het recht om bepaalde informatie aan te passen indien deze niet zouden stroken met de werkelijkheid. Wanneer uit uw inzage blijkt dat bepaalde gegevens niet correct zouden zijn, dan kan u contact opnemen via bovenstaande gegevens, bij voorkeur het online formulier waarnaar verwezen wordt, om uw gegevens waar nodig aan te passen. Let wel: bepaalde gegevens, zoals bv. uw aankoopgeschiedenis, kunnen niet naar eigen goeddunken aangepast worden.
4. U heeft het recht van verzet/bezwaar. U heeft het recht om verzet aan te tekenen tegen het gebruik van uw gegevens voor bepaalde doeleinden.
5. U heeft het recht om door onze firma vergeten te worden . Wanneer u dit wenst kan u bij ons een verzoek tot vergeten indienen. Hiervoor zal een proces opgestart worden dat uw persoonlijke gegevens in al onze databestanden zal verwijderen, voor zover dit wettelijk mogelijk is. Om dit recht uit te oefenen kan u contact opnemen via bovenstaande gegevens, en bij voorkeur gebruikt u het online formulier waarnaar verwezen wordt. In een aantal gevallen zullen wij uw gegevens niet altijd (volledig) uit onze data kunnen schrappen, bv. ten gevolge van wettelijke verplichtingen (boekhouding). Uw gegevens verdwijnen in dat geval automatisch uit deze archieven van zodra de wettelijke bewaartermijn verstreken is.
6. U heeft het recht om uw gegeven toestemmingen op ieder moment te wijzigen. Wanneer u uw toestemming hebt gegeven voor een bepaalde verwerking van uw persoonsgegevens, dan kan u deze toestemming te allen tijde intrekken, zonder dat dit afbreuk doet aan de rechtmatigheid van de verwerking op basis van de toestemming voor de intrekking ervan. U kan uw gegeven toestemmingen opvragen en aanpassen door contact op te nemen via bovenvermelde contactgegevens.
7. U heeft het recht om de verwerking te beperken. U kan ons verzoeken om de verwerking van uw gegevens tijdelijk stop te zetten (“te bevriezen”). U kan dit recht uitoefenen door contact met ons op te nemen via bovenvermelde bedrijfsgegevens. De verwerking van uw gegevens zal dan worden opgeschort tot tegenbericht van uw kant, of tot een samen overeengekomen einddatum.
8. U heeft het recht op overdraagbaarheid van uw gegevens. U kan bij ons een gestructureerd bestand bekomen waarmee u uw door ons verzamelde gegevens kan overdragen naar een ander bedrijf. Ook daarvoor kan u terecht op bovenvermelde contactgegevens. Gelieve er rekening mee te houden dat deze gegevens beperkt zijn tot de informatie die u ons zelf hebt aangeleverd.
9. Uw gegevens worden niet buiten de EU verwerkt of opgeslagen.
10. U kan steeds klacht neerleggen bij de privacy commissie (Art 77). Wanneer u van mening bent dat er zich een inbreuk op uw rechten heeft voorgedaan, dan heeft het u recht om klacht neer te leggen bij uw lokale privacy autoriteit (voor België: https://www.privacycommission.be/) De klant heeft te allen tijde recht op inzage van zijn persoonsgegevens en kan ze (laten) verbeteren indien ze onjuist of onvolledig zijn, ze laten verwijderen, de verwerking ervan laten beperken en bezwaar te maken tegen de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens op basis van artikel 6.1 (e) of (f), met inbegrip van profilering op basis van die bepalingen.
Bovendien, heeft de klant het recht om een kopie (in een gestructureerde, gangbare en machinaal leesbare vorm) van zijn persoonsgegevens te bekomen en de persoonsgegevens te laten doorsturen naar een andere vennootschap.
Teneinde bovenvermelde rechten uit te oefenen, wordt de klant gevraagd om:
- zelf de instellingen van zijn klantenaccount aan te passen; en/of
- een e-mail te verzenden naar het volgende e-mailadres: sabine@sabinetobback.be;
De klant heeft het recht zich kosteloos te verzetten tegen elke verwerking van zijn persoonsgegevens met het oog op direct marketing.
Klacht
Wij werken dagelijks aan de verbetering van uw privacy en onze transparantie, en vinden feedback daarom erg belangrijk. Mocht u daarom van mening zijn dat de praktijk niet in overeenstemming zou zijn met de GDPR en/of privacy policy zoals deze hierboven beschreven werd, dan vragen wij u vriendelijk om in alle vertrouwen contact op te nemen via bovenstaande contactgegevens zodat wij mogelijke problemen of bezorgdheden snel en efficiënt met u kunnen uitklaren.
De Klant beschikt over het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35, 1000 Brussel - comm